هاشميان:خوشحالم پس از چندين سال در ايران بازي مي‌كنم

هاشميان:خوشحالم پس از چندين سال در ايران بازي مي‌كنم




 

 


هاشميان:خوشحالم پس از چندين سال در ايران بازي مي‌كنم


تاریخ : پنج شنبه ،
9 دی 1389

وحيد هاشميان گفت: پرسپوليس در اين فصل اين پتانسيل را دارد که مقام‌هاي خوبي بگيرد .


مهاجم جديد تيم فوتبال پرسپوليس پس از پيوستن به اين تيم اظهار کرد: خيلي خوشحالم که بعد از چندين سال به ايران برگشتم و مي توانم در يک تيم بزرگ و تاريخي بازي کنم، اميدوارم بتوانم به پرسپوليس کمک کنم.

هاشميان در پاسخ به اين سوال که چرا پرسپوليس را انتخاب کرديد؟ گفت: به هر حال پرسپوليس يک تيم بزرگ و پرطرفدار است که البته در تهران هم بازي مي‌کند و پتانسيل اين را دارد که در اين فصل مقام‌هاي خوبي کسب کند.

وي همچنين در مورد پيشنهاداتي که پيش از پيوستن به پرسپوليس داشت، گفت: اول فصل از تيم‌هايي از استراليا و چين پيشنهاد داشتم ، اما براي من تعويض کشور و بازي در يک ليگ ديگر سخت بود و مي‌خواستم يا در آلمان و يا در يکي از تيم‌هاي خوب تهران بازي کنم ، به همين دليل پرسپوليس را انتخاب کردم.

هاشميان در رابطه با وضعيت آمادگي‌اش به ايسنا، گفت: فعلا از لحاظ بدني 100 درصد آماده نيستم ، اما از يک ماه آينده مي توانم با آمادگي کامل براي پرسپوليس به ميدان بروم .

مهاجم سابق بايرن مونيخ در مورد جزئيات قرار دادش با پرسپوليس نيز ، گفت: قرار داد من شش ماهه است. خودم علاقه داشتم ببينم که مي توانم شش ماه در ايران باشم و به وضعيت عادت کنم يا خير؟ ، انشاءاله خودم را با شرايط وفق مي‌دهم و اگر شرايط خوب بود، در فصل بعد هم براي پرسپوليس به ميدان خواهم رفت.

هاشميان در پاسخ به اين سوال که از چه زماني در تمرينات پرسپوليس حاضر مي‌شوي؟ گفت: از همين امروز به تمرينات پرسپوليس مي‌روم.


کلمات کلیدی : خبر ورزشی ، اخبار باشگاه پرسپولیس ، نتیجه بازی پرسپولیس ، روزنامه پرسپولیس ، سایت خبر ورزشی ، مصاحبه علی کریمی ، اخبار ورزشی ، اخبارورزشی ، اخبار فوتبال ، گل های دربی ، تک گل